Wiele firm dostarcza materiały prasowe do promowania ich produktu. Zajrzałem do Unity poszukać tego typu grafik i jeszcze siedzę zszokowany. Mamy tam informacje o tym jakie kolory powinny być używane wg. ich stylistyki i dostajemy ich kody HEX, RGB i CMYK. Ale to dopiero początek. Logo nie może być poddawane deformacjom, a jego obszar posiada tzw. safe-zone, czyli tam nie możemy dodawać swoich grafik. Wszystko obok może być, ale nie tam. Oczywiście jest podany krój pisma jaki powinniśmy stosować w naszych materiałach, a kroje te są niestety, ale płatne. Najfajniejszy wg. mnie jest grid-layout – czyli jak wszystkie linie np. w miniaturce mają się przecinać. Te wytyczne są fajne, ponieważ będzie można łatwiej rozpoznać, że dany materiał dotyczy Unity. Właśnie coś takiego stosuję u siebie i jest to mega męcząca robota, ale jak już raz się ją zrobi to będzie na dłuższy okres. Szczególnie, że firma właśnie przeszła odświeżenie całej strony i stylistyki.
Poniżej prezentuję Wam moją dotychczasową pracę. Oczywiście jest tego więcej, ale jak na razie tyle publikuję, a reszta będzie pojawiała się systematycznie na kanale.