Bardzo długo nie publikowałem żadnych materiałów odnośnie Unity. Mój czas zajęła nauka PHP i JavaScript, które zresztą pomogły mi załapać obiektowe programowanie. Teraz gdy już moja wiedza jest nieco szersza, mogę śmiało kontynuować tworzenie gier w Unity. Nagrałem już godzinę kursu który się właśnie w tej chwili przetwarza i muszę przyznać, że wykorzystanie pełnego potencjału Unity jest rzeczą przyjemną, ale bardzo boli fakt, że jakaś niezmiernie potrzebna nam funkcjonalność jest tylko dla użytkowników PRO. Musimy zatem wymyślać różne obejścia aby nasza gra wyglądała przyjemnie i przede wszystkim była grywalna.
Specjalnie na potrzeby nowego kursu zakupiłem pada do komputera. Co prawda jest to badziewie za 30 zł, ale na moje wymagania w zupełności wystarczy. Pozwoli mi to na pisanie fajniejszego kodu i przede wszystkim otwiera nowe horyzonty nieznane mi dotychczas. Wiem że większość graczy używa myszy i klawiatury, ale staram się dostosować do wszystkich graczy. Co z tego wyjdzie to sam nie mam pojęcia, ale na luzie i spokojnie będę kontynuował moje rzemiosło.