W poprzedniej części kursu obiecałem, że napiszę konwerter czasu utworów. Stworzyłem skrypt który można będzie dołączać do swoich projektów, a używanie jego jest śmiesznie łatwe.
Używanie skryptu:
private Conventer conventer;
Deklarujemy zmienną prywatną w skrypcie w którym będziemy jej potrzebować.
conventer = gameObject.AddComponent<Conventer>();
Przypisujemy komponent do naszej zmiennej, dzięki czemu możemy użyć funkcji zawartych w skrypcie.
Debug.Log(„Długość utworu: ” + conventer.LiczCzas(Utwor.length));
Wyświetlamy czas trwania utworu gdzie:
– conventer – to nasza zmienna przechowująca skrypt „Conventer”
– LiczCzas – to funkcja która oblicza czas utworu
– Utwor – to nasz klip AudioClip ( zmienna )
– Utwor.length – długość naszego utworu
Jak widać zastosowanie skryptu jest banalne, a Conventer jest w pełni skomentowany, dzięki czemu możesz go dostosować do własnych potrzeb i poznać jego działanie.
Pobierz – Prawy Przycisk Myszy ( Zapisz link jako…)
Podgląd dostępny w dziale skrypty.
Skrypt napisany w języku C#. Zastosowanie skryptu w części bonusowej kursu na YouTube.