Przejdź do treści

Kurs Unity – Bonus

W poprzedniej części kursu obiecałem, że napiszę konwerter czasu utworów. Stworzyłem skrypt który można będzie dołączać do swoich projektów, a używanie jego jest śmiesznie łatwe.

Używanie skryptu:

private Conventer conventer;

Deklarujemy zmienną prywatną w skrypcie w którym będziemy jej potrzebować.

conventer = gameObject.AddComponent<Conventer>();

Przypisujemy komponent do naszej zmiennej, dzięki czemu możemy użyć funkcji zawartych w skrypcie.

Debug.Log(„Długość utworu: ” + conventer.LiczCzas(Utwor.length));

Wyświetlamy czas trwania utworu gdzie:

– conventer – to nasza zmienna przechowująca skrypt „Conventer”

– LiczCzas – to funkcja która oblicza czas utworu

– Utwor – to nasz klip AudioClip ( zmienna )

– Utwor.length – długość naszego utworu

Jak widać zastosowanie skryptu jest banalne, a Conventer jest w pełni skomentowany, dzięki czemu możesz go dostosować do własnych potrzeb i poznać jego działanie.

Pobierz – Prawy Przycisk Myszy ( Zapisz link jako…)

Podgląd dostępny w dziale skrypty.

Skrypt napisany w języku C#. Zastosowanie skryptu w części bonusowej kursu na YouTube.